۴ پاسخ

عالیه، اگه تحت نظر باشی دکترت میگه ۴۸ ساعت بعد دوباره بتا بدی ک باید تقریبا دو برابر شده باشه

منم دقیقا همین بود

عالیه مبارکه

خوبهه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته هجدهم بارداری