سلام دوستان عدد بتا من ۴۴۵ هست بنظرتون خوبه یا کمه ؟

۹ پاسخ

خوبه

ب سن بارداریت خوبه

آره عزیزم خوبه چند روز تاخیر داری؟

خوبه گلم،مبارکه

منم دوروز بعد تاخیر478بودم

ممنونم ازتون 🥰🙏🏻

خوبه عزیزم

نه عزیزم خوبه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی