۷ پاسخ

مبارکه عزیزم

ن عالیه

نه خوبه

عالی مبارکه

نه عزیزم

نه خوبه من خودم وقتی باردار بودم رفتم تست بتا دادم هفته چهارم بودم یا پنجم دقیق یادم نیست بتام ۳۳۰۰اینا بود با ۱۵روز تاخیر تو پریودی

ن عزیزم مناسبه💟مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته پانزدهم بارداری