دوستان عدد بتا ۲۵ ینی چی بعد از چهار روز تاخیر خیلی نگرانم

۸ پاسخ

یعنی لقاحت دیر بوده و تازه داری شروع میکنه ب ترشح هورمون بارداری

منم کم بود تکرار کردم بالا رفت نگرانی نداره که لقاح دیر انجام شده عزیز دلم

بايد حتما ٤٨ ساعت بعد تكرارش كني
سعي كن سر ساعت ازمايش قبلي و توي همون ازمايشگاه انجامش بدي

۲۵ مثبت در نظر گرفته میشه ولی باید ۴۸ساعت بعد مجددا تکرار کنی اگه دوبرابر شد بدون لقاح دیر گرفته و همه چی مرتبه

تکرار کن انشالله بره بالا

تست هات که مثبته مثبت بودن برو یجای دیگه آزمایش بده

میگن بالا۲۵مثبت زیر۲۵منفی

کمه دو روز دیگه مجددا تکرار کن شاید لقاح دیر انجام شده اگه بره بالا اوکیه

سوال های مرتبط

مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری