۳ پاسخ

برامن تو تاپیکام هست دکترم گفت نرماله

به این چیزا نیس منم ۹۱۹۰بود گفتن خیلی کمه شاید خارج رحم هزار تا حرف
خداروشکر رفتم سونو قلبشم میزد با اون بتا کم
استرس نداشته باش

پایینه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو👼🏻 مامان کوچولو👼🏻 هفته ششم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی