خانما بتای ۶۹۵۰ تو هفته ۶ طبیعیه؟
پایین نیست؟؟

۶ پاسخ

آخه لکه بینی دارم
سونو دادم داخل رحمیه ولی خنوز قلبش تشکیل نشده بود

نه خوبه برا من تو ۵هفته ۵۰۰۰بود

برای من هفته ۵ ۳۳۴۰ بود سونو بده خیالت راحت که داخل رحمی باشه حتما

عزیزم بالا پایین بودنشو نمیدونم ولی برا من ۲۰۰ بود🤣 تو هفته ۶ یا ۷

یه جدول داره هفته های بارداری و عدد بتا
برای شما نرماله

عزیزم بالایه امکان دوقلویی هس

سوال های مرتبط

مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۱ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی