۹ پاسخ

هیچ مشکلی نداره هرچی عدد بتا بالاتر باشه یعنی بچه بزرگتره من عددبت۱۰۰۰بود دکتر گفت چقد بالاس دیر فهمیدی تو دوماهه بارداری

مال من توی هفته 5عدد بتام1000 بود

مهم اینه هر ۴۸ساعت دوبرابر شه بتات عزیزم. قرار نیست همه یکی باشه بتاشون
رفرنس آزمایشگاه ها هم باهم فرق داره

سونو قلب که رفتیو خوب بوده، دیگه جای نگرانی نیست عزیزم.

برا سونو قلب رفتی؟

برای من بتام 173 بود بعد سه روز تاخیر ،دوباره ازمایش دادم بعد 4 روز بتام رفت بالای هزار

مال من ۱۲۷ بود ربطی ندارع بستگی داره چقدر زود متوجه شده باشی

اولی ک بتا دادی 200 بوده باید چند روز بعدش تکرار میکردی.دوبرابر می‌شده

مال من ۱۰۰۰ هم گذشت کند میرفت بالا پوچ بود

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته دهم بارداری