خانما علامت بارداری دوقلویی تو هفته های پایین چیه؟

۸ پاسخ

حساسیت شدید نوک سینه ها بزرگ شدن شکم از جلو حالت تهوع زیاد بی بی چک پررنگ زرشکی بود برا من من دوقلو همسان بود دوتاش هم قلب داشت ولی یکیش جذب شد یکیش موند

بتای بالا اکثر موارد دوقلویی هست

ب غیر از سونو از هیچ طریقی متوجه نمیشی عزیزم

هیچی گلم فقط سونو

بتا و علائم چرته. والا با این حال من اگ حالت تهوع جز علائم دوقلویی بود من الان 8 قلو داشتم خخخ.
فقط سونو نشون میده

و بعدش سونو

فکر میکنم بتای بالا و تهوع خیلی خیلی شدید از همون اوایلش

هیچی فقط سونووو

سوال های مرتبط

مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 مامان نخود🤰🏻👼🏻🍼 هفته دوازدهم بارداری