برو دکترت ببین چی میگه من مثل تو بودم عفونت داشتم بهم دارو داد
ازمایش ذخیره تخمدان چنده
بخاطر عفونت هم میتونه باشه چون دوطرفه شکمته .ازماما بپرس
بعد هر طولانی مدت، دراز بکش پاهاتو بده بالا ۵دقیقه
رحمت داره بزرگ میشه خب. اگ ماما داری بپرس ازش
کجای شکمت ؟
من زیر دلم خیلی درد میکنه و تیر میکشه
کجای شکمت درد میکنه؟ گرفتگی عادیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.