سلام خانما تو ۷ هفته درد شکم و گرفتگی علامت بدیه؟بخاطر چیه

۷ پاسخ

برو دکترت ببین چی میگه من مثل تو بودم عفونت داشتم بهم دارو داد

ازمایش ذخیره تخمدان چنده

بخاطر عفونت هم میتونه باشه چون دوطرفه شکمته .ازماما بپرس

بعد هر طولانی مدت، دراز بکش پاهاتو بده بالا ۵دقیقه

رحمت داره بزرگ میشه خب. اگ ماما داری بپرس ازش

کجای شکمت ؟
من زیر دلم خیلی درد میکنه و تیر میکشه

کجای شکمت درد میکنه؟ گرفتگی عادیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری