خانما تو هفته ی من گرفتگی زیر شکم طبیعیه؟

۲ پاسخ

من هنوزم دارم از

بله عزیزم‌
اگر در حدی باشه که گذرا و قابل تحمل باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان ۳قلو ها🥲 مامان ۳قلو ها🥲 ۳ ماهگی