خانما گرفتگی زیر شکم تو ماه من عادیه؟

۸ پاسخ

منم داشتم امروز رفتم شیاف داد

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

من دکترم گفت شیافت استفاده کن

دگفت طرف یک کیست دو سانتی دارهو درد داره شما ک دارین یک بچه رشد میکنه تو شکمت
من ک یکی هست
ولی شما سه تاس عادیه

منم دارم عین پریودیه

من دکتر گفتم گف عادیه

وای منم گاهی وقتا همینجوری ام

منم دارم بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری