خانما درد زیر شکم عادیه

۶ پاسخ

اره عزیزم

منم درد دارم اما خفیف .‌بیشتر شبیه تیر کشیدن خفیفه

منم دلپیچه دارم الان.نمیدونم چرا

منم درد دارم
نمیدونم چرا🤦🏻‍♀️

درحد پریودی آره ولی بیشتر باشه غیرعادیه

دردی ک با استراحت اوکی شه موردی تداره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان ۳قلو ها🥲 مامان ۳قلو ها🥲 ۳ ماهگی
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری