سلام تو دوقلویی سرکلاژ شدم درد زیر شکم دارم عادیه؟

۲ پاسخ

عزیزم شما سرکلاژ کردید درد داشتید؟من ده روز سرکلاژ کردم درد واژن و درد کمر دارم

اگه تازه انجام دادی عادی

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی