الان تقریبا ۱۰روزه سرکلاژ شدم درد زیر شکم دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

آره عزیزم

طبیعی هست گلم نگران نباش،اگه شیاف ضد درد بهتون داده اونو سروقت بزارید

اگه شدید شدید نیست شیاف بزار عزیزم منم اینجور میشم یک هفتس سرکلاژ شدم

عزیزم منم سرکلاژ شدم امروز ۶ روزه
درد زیر دل ندارم ولی ترشحات زیاد دارم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️☘️ مامان ❤️☘️ هفته بیست‌ویکم بارداری