خانما درد و گرفتگی لحظه ای زیر شکم طبیعیه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم منم اونجوری ام مخصوصا وقتی میخوام بلند شم هر بار یه طرف میگیره

منم همینم یواش و آروم تیر می‌کشه

آره عزیزم اگر شدید تر از دردهای پریود همیشگیت نیست طبیعی طبیعیه
چند هفته دیگه بهتر میشی

اره عزیز منم‌همینجوری میشم نمیدونم چرا وقتی خونه مادر شوهرم میرم درد میگره زیر دلم یا وقتی شوهرم میاد خونه همیشه خدا خوبه وقتی میرم اونجا یا شوهرم از سرکار میاد درد میگیره یجوری میشه 😂

منم همینطورم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد♥️ مامان محمد جواد♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری