سلام مادرای گل درد های زیر شکم خفیف و چند لحظه ای طبیعیه؟؟!

۴ پاسخ

عزیزم منم هفته ۶بارداریم منم درد دارم و پرسیدن گفتن طبیعیه ولی باید مراعات بشه

ن لکه ندارم اصن راه ک میرم درد میگیره موقع استراحت خوبم

چند لحظه ای که بگیره و ول کنه اوایل بارداری کاملا طبیعیه عزیزم نگران نباش استراحت کن بخودت زیاد فشار نیاری

اگ لکه بینی نداری اره

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی