من درد زیر شکم دارم خیلی خفیف طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش

منم دارم تازه من کمردردم خیلی دارم

اره منم داشتم

منم داشتم انگار داشتم پریود میشدم نترس الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری