خانوما تو ماه من درد خیلی خفیف زیر شکم طبیعیه؟؟؟

۶ پاسخ

دردی که با عوض کردن حالت نشستن و خوابیدنتون بعد چند دقیقه خوب شه طبیعیه و خون ریزی ام نباید داشته باشید

همه اینو دارن و طبیعیه
ولی برو دکتر شاید شیاف نیاز باشی

اگه دردت دائمی نباشه طبیعی اگه کلا درد داشته باشی عفونت ادرار داری ولی اگه بگیره ول کنه طبیعی

اره عزیزم

آره نگران نباش

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری