سلام خانما تو هفته من گرفتگی زیر دل بعضی اوقات طبیعیه ؟

۲ پاسخ

بله طبیعیه

سلام بله عزیزم.از الان تا آخر بارداری طبیعیه.میگیره ول می کنه.اما اگر ادامه دار شد خطرناکه و باید به پزشک مراجعه کنی

سوال های مرتبط

مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری