۴ پاسخ

قابل تحمله

اگه درد زیر شکمت زیاده برو دکتر اگه کم و قابل تحمله ک عادیه

فک کنم طبیعی باشه منم دارم

اووو حالا حالا ها داری درد ..گرفتگی..تیر کشیدن ..درد مثل درد پریودی همه اینا میاد سراغت رحمت داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری
مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری