۵ پاسخ

من احساس درد پریود داشتم انگار حس میکردم هر لحظه میخام پریود شم البته تا هفته ۶ اونطوری بودم

من ی روز تمام اینجوری بودم رفتم زایشگاه برام شیاف نوشتن و درد زیر دلم اروم گرفت

با شیافت خوب شد

بله منم دارم این حالتو میاد میره

من درد کمر و تیر کشیدن زیر شکم دارم

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری