سلام خانما من بتا دادم ۱۰۰۰ هسش خوبه یا پایین ؟؟

۱۳ پاسخ

خوبه عزیزم مبارکع

با چند روز تاخیر ؟

عالیه عزیزم مبارکه❤️🧑🏻

خوبه مبارک باشه

مبارکه عزیزم بتات که عالیه به سلامتی بغلش کنی❤️

خوبه عزیزم مبارکه

خوبه منم انشالله فردا میرم بتا بدم

خوبه مبارکه

خوبه مبارک باشه عزیزم

مبارکه عالیه

منو شما باهمیم منم تستم مثبت شده جواب آزمایش ساعت چهار میاد ولی تاخیر نداشتم امروز موعدمه 😍🥰🥰

خوبه مبارک باشه عزیزم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری