من با ۱۰روز تاخیر ۱۰۰۰بود
چرا خیلی کم ۲ روز دیگه تکرار کن باید دوبرابر بشه
تاخیرتو بعد سی روز حساب کردی؟
کم هست عزیزم دو روز دیگه تکرار کن و یه سونو برو كه خارج از رحمی نباشه
من ۱۹ روز تاخیر ۲:۹۰
فک کنم کم باشه من یه هفته مونده بود ب وقتم ۲۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.