۶ پاسخ

من با ۱۰روز تاخیر ۱۰۰۰بود

چرا خیلی کم ۲ روز دیگه تکرار کن باید دوبرابر بشه

تاخیرتو بعد سی روز حساب کردی؟

کم هست عزیزم دو روز دیگه تکرار کن و یه سونو برو كه خارج از رحمی نباشه

من ۱۹ روز تاخیر ۲:۹۰

فک کنم کم باشه من یه هفته مونده بود ب وقتم ۲۸ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سهیل و سامین❤ مامان سهیل و سامین❤ ۷ ماهگی
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته هشتم بارداری
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری