خانما بتا ۲۵۰ ۷روز تاخیری کم نیست؟؟

۶ پاسخ

هرکس فرق می‌کنه استرس نگیر با دکتر مشورت کن من دکترم گفت فقط بتا بده مطمئن بشیم بعدم گفت هفدهم ماه دیگ برو سونو

نه عزیزم استرس نداشته باش بدن با بدن فرق می‌کنه شاید دیر لقاح شکل گرفته باشه استرس نداشته باش چند روز دیگه دوباره تکرار کن

کمه فک کنم
من روز. پریود 644بود🙄

فک کنم کمه واس منم ۷روز تاخیر ۱۲۵۰ بود

تیتر دادی یا بتا؟ 250 با 250 < فرق داره ها

دوروز دیگه دوباره آزمایش بده باید دوبرابر شده باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته چهاردهم بارداری
محمدعلی محمدعلی قصد بارداری