۸ پاسخ

طبیعیه گلم عدد بتا هرچی بالاتر باشه یعنی از زمان لقاح زیاد میگذره،وربطی ب چندقلویی نداره

عزیزم میشه درخواستم رو قبول کنید پی وی صحبت کنیم درباره یک تجربه مشابه🙏🏻

عالیه

شاید دوقلوعه😍😍

از یک آزمایشگاه بتا میدی؟
بتا در بارداری طبیعتاً باید هر ۴۸ ساعت، دو برابر بشه، این حجم بالا رفتن ممکنه نشون دهنده بارداری بیشتر از یک جنین باشه.
یه دکتر خوب برو سونوگرافی، انشالله یه بارداری خیلی خوب داشته باشی، واسه منم دعا کن🙂

اره عزیزم مال منم همینطوری شد از اون ۲۵۰ هر روز دویا ۳ برابر میشه دیگه

اره طبیعیه مبارک باشه 🫶🏼😍

لطفا تایپیک اخرمو نگاه کنین و اگه میتونین راهنمایی کنید

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری