خانما بتا من ۲۵۰ چیکار کنم بره بالا

۳ پاسخ

عزیزم طبیعیه
عدد بتاتو باکسی مقایسه نکن
هر بدنی منحصربفرده و ترشح انواع هورمونهاشم با دیگری فرق داره.
فرضا میزان استروژن یا پروژسترون یا سروتونین و دوپامین تو بدن شما با یه فرد دیگه متفاوته ، هورمون بتا هم همینطوره

خوبه که زیر ۱۰۰ میگن کمه الان مشکلی نداره

خودش بالا میره لازم نیست کاری کنی
دو روز بعد تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته ششم بارداری