عزیزم طبیعیه
عدد بتاتو باکسی مقایسه نکن
هر بدنی منحصربفرده و ترشح انواع هورمونهاشم با دیگری فرق داره.
فرضا میزان استروژن یا پروژسترون یا سروتونین و دوپامین تو بدن شما با یه فرد دیگه متفاوته ، هورمون بتا هم همینطوره
خوبه که زیر ۱۰۰ میگن کمه الان مشکلی نداره
خودش بالا میره لازم نیست کاری کنی
دو روز بعد تکرار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.