سلام خانما برا 4روز تاخیری عدد بتا 308 خوبه؟

۴ پاسخ

خوبه عزیزم.
آره منم حالت و دردای پریودی دارم.میگیره ول میکنه

بله عالیه

خیلی هم خوبه مبارک باشه✨️❤️😊🌱

مبارکهههه بله

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آقاکیان وفندوق مامان آقاکیان وفندوق هفته هفتم بارداری
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد