مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
وای عزیزم. منم دیروز۱۵ ازاد سازی زدم منفی بود
امروز موعدمه پریود نشدم
دل درد شدید دارم با درد نوک سینه
دعا کنیدبرام
عزیزم قبل ۱۸ازاد سازی چی زدی ؟؟
ان شاء الله خدا اینبار بهت دوقلو داده و نگه میداره ب جبران اون دوتا
مبارکه عزیزم عالیه
علائمت چی بود
شما روز ۱۵ ازادسازی منفی شدی درسته!؟ بعد فولیکول شما چند بود چندتا امپول زدی!؟؟
عزیزمبیبی چک زدی چ موقع مثبت شد؟؟
عالیه مبارکه
مبارکت باشه
بلههههه🥰🥰مبارک باشه خوش قدم باشه الهی..دعا کن قسمت خدیجه بشه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.