سلام تیتر بتا با10روز تأخیری خوبه

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

وای عزیزم. منم دیروز۱۵ ازاد سازی زدم منفی بود
امروز موعدمه پریود نشدم
دل درد شدید دارم با درد نوک سینه
دعا کنیدبرام

عزیزم قبل ۱۸ازاد سازی چی زدی ؟؟

ان شاء الله خدا اینبار بهت دوقلو داده و نگه میداره ب جبران اون دوتا

مبارکه عزیزم عالیه

علائمت چی بود

شما روز ۱۵ ازادسازی منفی شدی درسته!؟ بعد فولیکول شما چند بود چندتا امپول زدی!؟؟

عزیزم‌بیبی چک زدی چ موقع مثبت شد؟؟

عالیه مبارکه

مبارکت باشه

بلههههه🥰🥰مبارک باشه خوش قدم باشه الهی..دعا کن قسمت خدیجه بشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته هجدهم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری