سلام تیتر بتا یه هفته تاخیر خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم منم ۹ روز تاخیرم بیبی دیروز زدم منفی بود شما بیبی منفی بوده بعد باردار بودین؟؟

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

عالیه پنج هفته هسی

عالی😍

چند هفته میشم طبق تیتر بتا؟؟

اره عزیزم مبارکت باشه

بله عزیزم خوبه مبارکت باشه😍

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۳ ماهگی