سلام خانما میشه بهم بگید عدد تیروئیدم بالاست یا نه چیکار کنم😭😭

تصویر
۶ پاسخ

من ۴نیم بود دکتر لالوها بهم قرص داده میخورم .چیزی نیست

سلام چیز نگران کننده ای نیست برو دکتر غدد قرص میده تنظیم میشه

رو به کم کاریه ، برو دکتر غدد

برو دکتر غدد دارو میده یکماهه میاد پایین نگران نباش فقط زود پیگیر باش

باید بری دکتر غدد دارو میده

مال تو ۳ مال من ۶ بود کم کاری داشتم نمیدونم از تو چیه

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان كيان🩵و هانا🩷 مامان كيان🩵و هانا🩷 ۷ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری