من ۴نیم بود دکتر لالوها بهم قرص داده میخورم .چیزی نیست
سلام چیز نگران کننده ای نیست برو دکتر غدد قرص میده تنظیم میشه
رو به کم کاریه ، برو دکتر غدد
برو دکتر غدد دارو میده یکماهه میاد پایین نگران نباش فقط زود پیگیر باش
باید بری دکتر غدد دارو میده
مال تو ۳ مال من ۶ بود کم کاری داشتم نمیدونم از تو چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.