خانما عدد انتی ۲.۲ بالاست؟
دکتر بهم استرس داد

۸ پاسخ

دکترت کیه

زیر ۳ کلا نرماله ب منم گفته بود بالاست ۲.۹۰ بود سلفری دادم خداروشکر مشکلی نداشت سالم بود

خوبین همگی

سلام همگی من تازه امدم

زبر ۳نرماله نگران نباش

نه خوبه برای اینکه خیالت راحت شه سلفری بده

میگن زیر ۳ نرماله

بله کمی بالاست اما در اکثر مواقع هیچی نیست و دکترا واقعا میترسونن آدمو

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری