خانما عدد انتی م ۱.۶ خطرناکه؟
دکترم بهم نگف آزمایش بدم

۸ پاسخ

هیچ وقت اینجور چیزای مهم و نپرس اشتباه میگن استرس میگیری اینجا دکتر نداره که عزیزم متوجه بشن گلم 🙃

ن گلم بالای ۲.۵ خطر داره

ازمایش باید میدادی به تنهایی هیچ ارزشی نداره مکمل هم هستن و با هم نتیجه گیری میشه

عالیه عزیزم‌نگران نباش

نه خیلیم خوبه

برا من ۱.۱بود نرماله چرا باید خطرناک باشه
چیز خاصی بود دکتر میگفت

آزمایش لازمه

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان نوراوکیان و 👶 مامان نوراوکیان و 👶 ۴ سالگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی