خانما یه سوال عدد انتی ۲ به بالا خطرناکه ینی

۴ پاسخ

برا من ۲.۳بود خداروشکر سالمه

اکثرا دو تا سه بچه ها خوبن ولی میگن ازمایش سلفری بدن

نه عزیزم برای اطمینان شاید بگن ازمایش سلفری بدین

نه تا ۳ اوکیه، البته به سن بارداری خیلی ربط داره
مثلا شاید واسه ۱۱ هفته زیاد باشه ولی دو هفته بعدتر نه

سوال های مرتبط

مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوراوکیان و 👶 مامان نوراوکیان و 👶 ۴ سالگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی