سلام مامانا عدد انتی اگه ۲ باشه خطرناکه؟؟؟😥😥

۵ پاسخ

مال منم همین بود دکتر گفت خوبه

ازمایش سل فری باید بدین

نرماله عزیزم واسه دوقلو های من ۲.۲۲بود یکی هم ۲.۲۸ خداروشکر سالم هستن پس نگران نباش

یعنی چه ؟
برا من مثبت ۱/۴بود و نرمال بود

فک نکنم بالای ۳میگن خوب نیس بازم ازدکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوراوکیان و 👶 مامان نوراوکیان و 👶 ۴ سالگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری