مامانا عدد انتی تون چند بوده ؟؟ ۲/۲۲ چطوره ؟؟

۵ پاسخ

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

عزبرم احتمالا میفرستنت سلفری
من سونوم خوب بود
ازمایشم خطا داشت
البته زنداییم هم ازمایشش هم سونوش مشکل داشت ولی سلفری داد بچه سالم سالم
الانم س سالشه

منم مثل تو بودم فرستادنم سلفری؛ خوب بود همه چی

خوبه دیگه

زیر سه خوبه .خوب بوده دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری