عدد انتی ام ۲/۳۷ بود
خیلی نگرانم عدد شما چند بود؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم
من عدد nt مشابه شما هستم خیلی میترسم😭
الان بچه سالمه خداروشکر؟

منم 2/35
بود ازمایش انتی دادم جوابش امروز میاد البتع میگن این خوبع ازمایشم بیاد بهت میگم

من 1/70

برای من عدد ۲/۱ بود دکترم موقع نگاه کرد گفت در حد مرز ولی جواب آزمایش خیلی مهمه ، آزمایش رو که نگاه کرد یک و خورده ای بود ، گفت همه چی اوکیه ، حتی سلفری هم ننوشت و گفت نیاز نیست

نگران نشو اصن ب دکترت بگو یه ازمایش دیگه مینویسه. چند هفتع دادی؟

بالای دو میفرستن سلفری
مال من ۱،۷۲

مال من 1.1 بوپ

خيليا رو دیرم انتی شون به نسبت بالا بود ولی سلفری که دادن مشکلی نداشته خداروشکر توهم برای اینکه خیالت راحت بشه سلفری بده

احتمالا میفرستنت سلفری

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری