عدد انتیم ۲/۳۷ بود خیلی نگرانم

۸ پاسخ

منم یکی ازقل هام۲/۳۷بود.گفتن لب مرزه‌.دکترسلفری برام نوشت‌خداروشکرمشکلی نداشت.

مال منم ۲/۱۸ بود

مال من۲/۱۱بود

خوبه از 2/8بالاتر باشه خطر داره

بیشتر از سه مگه بد نیست؟اینک خوبه الان

مگه بایدچندباشه

عزیزم منتظر جواب ازمایشت باش اگه اونم ریسک داشت سلفری بده خیال خودتو راحت کن

عزیزم نگران نباش برو آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو هفته هجدهم بارداری