۴ پاسخ

منم رفتم ان تی برای من جواب اش ۲/۳۷بود رفتم امینوسنتز انجام دادم منتظر جواب
انشاالله برای دوتامون هم خوب

چند هفته بودی رفتی سونو

پسر من تو انتی تیغه بینیش دیده نشد،الان یه بینی کوچولوی خیلی خوشگل داره،انگار عمل کرده،نگران نباش

خب به دکتر گفتین که بینیش مشکلی داره یا نه؟ اخه تو سونوگرافی که اعضا بدن واضح نیست

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری