۸ پاسخ

توی گزارش سونو مینویسه ک NB رویت شد یا نشد اونو نگاه کن کاری ب عکس نداشته باش

عزيزم درخواست دوستي بدع

میگم برا ان تی ناشتا رفتی

خود نوشته سونو رو ببین چی نوشته

در مورد تیغه ی بینی نمیدونم اگه دکتر گفته نرماله نرماله دیگه ولی در مورد NT عدد من ۲.۸ بود و توی سلفری همه چی خوب بود اصلا نگران نباش عددت اصلا بالا نیست و نینی سالمه سالمه عزیزم🥰

تو عکس اینطوری میفتن نگران نباش اگ چیزی باشه خود دکتر ک سونو میکنه میگ ،عکس سونو دختر من ک اصا دماغش معلوم نیس🥹😂

به بینی خودت شوهرت و اطرافیانت دقت کن. شاید مدلشه

برا من اصلا عدد نزده فقط فارسی نوشته ان تی روییت شد

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری