بچه ها کسی بوده تیغه بینی بچه اش تو انومالی ۳/۳ باشه؟

۳ پاسخ

خودتون بینیاتون کوچیک نیست؟

هیچی نیس واسه منم ۳.۴ بود ازمایش سلفری دادم اومی بود بینیش حتما کوچیکه

اره عزیزم تیغه بینی دیده شدنش مهمه اندازش چیزخاصی نیست اون NTکه مهمه باید زیر ۲باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 مامان مامان ارسلان ‌دوقلوها 🥰 هفته بیست‌وششم بارداری