۶ پاسخ

دکتر من ۵۵۰۰گرفت ژنتیک ۱۵۸۰۰ پیش هاله اخوان بردم

دکترت کیه

عزیزم دستگاه رادیولوژی پهلوان با کسایی که رادیلوژیستن هیچ فرقی نداره همونقدر پیشرفته حتی سونو سه بعدی من که باید ۲۷ هفته انجام میدادم خوش انجام داد یه سونو هم برای ۳۲ هفته فکنم بود خودش انجام داد اگه میگه تیغه بینی و دید و عدد انتی کمه پس نیاز به سونو نیست خیالت راحت باشه همینجور الکی چیزی نمیگه بعد فکر اینی که انقدر سخت گیره این حرفو زده پس نگران نباش لازم نیست بری

عزیزم میشه بگی هزینه svsچنده؟

اره عزیزم...یعنی نرماله وخوبه
نشانه کاهش خطره برای سندرم داونه

منم cvs انجام دادم ولی قبلش ان‌تی هم گرفت، شمام باید جایی میرفتید که همزمان انجام بده و چاپ کنه جواب ان‌تی رو…یعنی چه که دارم میبینم🤨

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری