خانوما جواب انتیم چطوره؟ عدد سونوم ۲و۳۷ بود

تصویر
۱۰ پاسخ

بچه ها ضربان قلب ۱۶۲ به نظرتون دختر یا پسر؟

کسی ازانتی سردرمیاره

تصویر

خداروشکر خوبه عزبزم

کامل عکس بزار عدد ان تی بالاست.معلوم نیست

از کجا میگین دختره؟

برا شما کسی تایپیک میزنه میاد براتون
برا من که نمیاد

نی نی دختره احتمالا

دو نیست که ۱/۳۷
فک کنم خوبه دیگه

اینم اون جزئیات بالاش

تصویر

عدد انتی منظورت هست؟۲/۳۷ هست؟

سوال های مرتبط

مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری