سلام خانوما لطفا بگید جواب آزمایش انتیم چطوره ؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

خوبع خوبع

سونو ان تی من دادم ۱میلیون وپونصد ولی ازمایش نه رایگان تو مرکز بهداشت پیش خونمون دادم

عزیزم کجا رفتی سونو و ازمایش

خدارو شکر همه چیز خوبه عزیزم

هزینه سونو و آزمایش چقدر شد؟

طبق سونو ان تی میگم

بچت پسره😍😍

سلام گلم خوبه خداراشکر

همه چیز خوبه

عزیزم الان دقیقا چند هفته هستید؟

جنسیت گفت
ضربان قلب چقد بود؟

سلام گلم شما ان تی رفتی جنسیت هم بهتون گفتن؟

اره خوبه

خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۴ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان 💞دخمل قشنگم💞 مامان 💞دخمل قشنگم💞 هفته بیستم بارداری