عدد آنتی شما چند بود مال من۲.۲هست عادیه یا زیاده؟

۹ پاسخ

نرماله

برا من ۲ بود گفت خوبه

سلامت باشی ،الان دکترت چی گفته ،باید سلفری بدی ؟؟؟

بستگی به اینکه وقتی رفتی سونو چند وقتت بوده هم داره
هرچی جنین بزرگ تر باشه عدد ان تی بیشتر میشه

خوب واسه دوستم ان تی همین بود

۱و۴۷
اوکی بود واس من

دکتر به من گفت بالای ۲ و نیم خطرناکه

از من 1.7 بود فکر کنم زیر ۳ طبیعیه

باید ببینی دکترت چی میگه
الان دکترا خیلی اذیت میکنن

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری