۸ پاسخ

دوقلو که باردار نیستی؟

چند سالته عزیزم؟

منم فری بتام پایین بود برخلاف شما که بالاست سلفری انجام دادم امروز جوابش اومد همش ریسک پایین بود شکر خدا

برا شما اون گزینه چن بود

خدا کنه خیلی استرس دارم میگن عددش بالاس

دکترت چیزی نگف؟

عدد بتاس عزیزم

من سردر نمیارم به امید خدا سالمه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری