منم انتی ۳۳ بودم
نرماله
کلا کار سنگین نکن محض احتیاط
نه خوبه
ولب سعی کن استراحت بیشتری داشته باشی و کمتر کار کنی تا پایین تر نیاد
48
30به بالا نرمال
من ۳۸ بودم و شما تو محدوده نرمالی
من جفتم پایینه ولی
من ۴۱
36 ولی استراحتم باز زیاده
قبل از سرکلاژ۲۸🥲الان بعد از سرکلاژ هم باز ۲۸😭
سنو انتی بری خودش طول سرویکس رو میگه یا جداس ؟چجوریه
ولی جفتم پایینه🥹
برا من ۳۹بود
مال من ۴۰
مثنکه از ۳۰ به بالا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.