سرویکس شما تو انتی چند بود ؟؟؟☹️
مال من ۳۳
خیلی پایینه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

منم انتی ۳۳ بودم
نرماله
کلا کار سنگین نکن محض احتیاط

نه خوبه
ولب سعی کن استراحت بیشتری داشته باشی و کمتر کار کنی تا پایین تر نیاد

48
30به بالا نرمال

من ۳۸ بودم و شما تو محدوده نرمالی
من جفتم پایینه ولی

من ۴۱

36 ولی استراحتم باز زیاده

قبل از سرکلاژ۲۸🥲الان بعد از سرکلاژ هم باز ۲۸😭

سنو انتی بری خودش طول سرویکس رو میگه یا جداس ؟چجوریه

ولی جفتم پایینه🥹

برا من ۳۹بود

مال من ۴۰
مثنکه از ۳۰ به بالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری