۹ پاسخ

جارو نکن اصلا عزیزم

دقیقا شرایط منم مثل شما بود
استراحتم زیاد بود ولی آشپزی و ظرف شستن و انجام میدادم دیگه
انومالی گفت جفت رفته بالا سرویکس هم همون ۳۳ بود خداروشکر

سلام خوبی داخل فولادشهر آزمایش انتی انجام دادین؟ اگه آره کدوم آزمایشگاه

سنگینی اصلا بلند نکن

دکتر به من گفت در حد اشپزی کار کنم،پله پایین بالا نرم،چیز سنگین بلند نکنم ، رانندگی نکنم،جارو هم نکشم،تا جفت بره بالا

جارو نزن زیاد خوب نیست
اشپزی و ظرف در حالا نشسته باش
سه ماه اول میگن جفت معمولا پایین بالا میره

تا حد ممکن استراحت مطلق باش تا اصلا سرپا نباش جارو برقی هم نکش
کارتو اگ کسی نیست کمکت کنه تا حد امکان اروم اروم انجام بده عزیزم دوش اب خیلی گرم نگیر فقط درحد سرپا پنج دقیقه

عزیزم تا میتونی استراحت کن کار سنگین اصلا نکن پیاده روی نداشته باش ایشالله می‌ره بالا

همینارو هم نباید انجام بدی مخصوصا جارو زدن
ظرف شستن سر پا هسی
آشپزی هم کنارت صندلی بذار سر پا نباشی

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری