سلام عزیزم دقیقا من هم هفته شمام سونوتون هم مث منه😍
خداروشکررررانشاللهکبه سلامتی بغلش کنی عزیزم♥️♥️♥️♥️♥️
خب خداروشکر سونو شمام خوب بود منم امروز رفتم گفت باید اسپرین مصرف کنم جفتمم جلو جنسیتم حدس زد ولی گفتم بهم نگه خداروشکر همه چی خوب بود
مبارکه عزیزم ❤️ ایشالله بسلامتی بغلش بگیری 😘
سونو کجا رفتی ؟
جفت خلفی زودتر حرکات بچه حس میکنی.
سرویکس هم دهانه رحم طولش ۳۳ زیر ۳۰ میگن بده .
استراحت کن شیاف بزار بره بالا تا انومالی من ۳۷ بود ولی باز استراحت میکنم
منم جفتم خلفیه...یعنی حرکات نی نی رو زود حس میکنیم ...اینم لطفیه از جانب خدا 😍
خدارشکر دیدی دختر همه چی خوب بود انقدر به بچه استرس دادی ...خدارشکر ....
جنسیت چی گفت؟
جنسیتو حدس نزد؟
خداروشکر
بالاخره چقدر شد هزینش با هزینه ازمایش؟
بسلامتی😍 برای منم دعا کن بعدظهر میرم قیمتش چقدر شد برای تو؟ احتمال داد جنسیت رو اخلاقش چطور بود
یکم مراقب باش ک سرویکس نیاد زیر ۳۰
خلفی یعنی زودترحسش می کنی...
خداروشکرر
یعنی جفت تو دیواره پشتی رحم قرار داره فضای جلویی رحمم ازاده میتونخ راحت حرکت کنه اکثرا جفت خلفی ها زودتر حرکات بچرو احساس میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.