طول سرویکس من 39بود انتی پایینه؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه

عالیه عزیزم ۳۹

نه خوبه به نظرم میگن از ۳۰ کم باشه خطر داره

عالیهه عزیزم

نه عزیزم دکتر من میگفت بالای ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری