۱۰ پاسخ

نگران نباش عددش نرماله مال من ۲.۲۴ بوده سلفری دادم اوکی بود شکر خدا

ضخامت ان تی همین عدد ان تی هست؟

دقیقا چندهفته وچند روز بودی؟ هرچی دیر تر بدی بیشتر نشون میده فک کنم

بچت آرومه راحتی😁

مال منم ۲ بود.

۲ونیم😅

ن عزیزم زیر ۳ مشکل نداره نگران نباش عددش خوبه . خودتم با بقیه مقایسه نکن . ازمایشت هم جوابش بیاد انشاا... که خوب پیش بره

زیر ۳ نرماله

عالیه نگران نباش زیر 3 خوبه

نه خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد حسن💚 مامان محمد حسن💚 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری